Abg botak Abg gondol


Aku bersama ahli2 kumpulan aku sedang sibuk membincangkan tentang assignment yg diberi oleh sir azri…assignment tu memerlukan kami membuat model tentang pam gear…assignment tersebut perlu dibentangkan pada hari rabu yg ketika itu hari isnin…kami memerlukan kepantasan dalam apa jua aspek dan yg paling penting sekali ialah kerjasama daripada ahli kumpulan…jika tidak berkerjasama mungkin assignment tu tidak dapat diselasaikan dengan sempurna…bak pepatah melayu “bersatu teguh, bercerai roboh”…bagi aku, ahli kumpulan aku ni boleh berkerjasama dengan lebih baik lagi sekiranya cara komunikasi kami berada di tahap A…tapi apakan daya, aku yg tidak dapat memberi sepenuh fokus aku terhadap assignment tersebut… mungkin ketika itu aku memberi fokus lebih kepada assignment lain…aku bukan manusia yg mampu membuat semua perkara dengan sempurna dan tiada manusia dalam dunia ni yg sempurna…tetapi aku tetap bersyukur kerana aku dapat membentangkan assignment tersebut dengan jayanya bersama2…

Aku berharap selepas ini aku dapat memperbaiki kelemahan diri selain meningkatkan prestasi di kktm ini…akhir kata good luck to all my friend in final exam…assalamualaikum…


No comments:

Post a Comment