2 orang botak


Name aku farid…aku ade kawan…name die zakwan a.k.a zack…aku kenal die mase aku mule-mule masuk ke kktm ni…die dok kat Pahang…umor die mude setahun dari aku…die dulu mat punk tapi dalam gambo ni dah jadi mat skinhead…aku yg mat baik ni pun jadi mat skinhead disebabkan oleh peraturan kktm…aku seronok lepak ngan die…happening sebab die selalu gelak sampai pecah perut…aku tengok die ni ade bakat dalam bidang menyanyi…suare die serope macam awie wings…aku dah pernah pergi karoke ngan die…not bad la…aku rase kalo die masuk competition dah compom die menang punye…mane ade orang lain yg dapat suare macam awie tu…kalo die masuk aku mesti support dari belakang habis2san…tak kire la menang ke kalah aku tetap support sebab aku kawan die…ape2 pun yg terjadi, we friend forever…huhu


No comments:

Post a Comment